Díky chytrým nástrojům, AI asistentovi a snadným integracím se Slackem nebo JIRA, Sloneek ušetří až 20 hodin týdně. Řekněte sbohem administrativním starostem a přivítejte funkce jako je zaměstnanecká složka, docházkový systém, absence, pracovní pomůcky, dokumenty a el. podpis nebo skvělé people analytics.
Oproti konkurenci se pak Sloneek může pyšnit následujícími výhodami:
Už neztrácejte čas na nudné úkoly v HR. Vyzkoušejte Sloneek a soustřeďte svou energii na to, co je opravdu důležité – vaše lidi!
,,Sloneeka vnímám jako obrovský přínos nejen ze strany HR oddělení, kdy díky generování měsíčních reportů, dokážeme rychleji a efektivněji zpracovávat podklady ke mzdám. Ale chválí si jej i zaměstnanci, kterým poskytuje jednoduchý a intuitivní přehled o dovolených a absencích. Sloneek a jeho tým je skvělý pomocník s profesionálním přístupem.“
,,Sloneek pro mě osobně byl přínosem v tom, že mi hodně zjednodušil práci ve chvíli kdy připravuji podklady ke mzdám. Využívám měsíční reporty docházky. V integrovaném kalendáři vidím souběh docházky a HO. Celkově Sloneek skvěle zapadá do celkové digitalizace naší školy.“
,,Sloneek nám pomohl velmi rychle zavést přehled a pořádek do HR administrativy naší velmi rychle rostoucí firmy. Když jsme si s něčím nevěděli rady, support tým Sloneeka ochotně a rychle pomohl. Oceňujeme i neustálé vylepšování aplikace, aby lépe a flexibilněji odpovídala na požadavky velmi dynamických změn, kterými u nás žijeme:)“