Přijďte si pro konkrétní tipy a strategie, jak podpořit ty, kteří drží firmu na očích – a posuňte jejich výkon i spokojenost na novou úroveň. Inspirace, praxe, výsledky.
HR služby se v jakékoliv společnosti z velké části odvíjí od požadavků byznysu. Co tým, to jiný požadavek a nutnost HR přizpůsobit se specifikám daného oddělení. Na exchange meetingu se s vámi Innogy pozastaví nad specifickým přístupem, který v Innogy volí tzv. front officových týmů v B2C segmentu.
Jde o péči o jejich kolegy, kteří přímo komunikují s koncovými zákazníky – domácnostmi, kteří od Innogy odebírají, kromě jiného, plyn a elektřinu. Jejich pracovní život je v posledních letech velmi hektický a vyžaduje i ze strany společnosti velkou dávku flexibility a inovativnosti. Na některé projekty jsou hrdí, některé věci by nyní udělali jinak. I o tom s vámi rádi pohovoří.
Registrace a přivítání
Lenka Kružíková, Senior HR Manager společnosti innogy | Jak funguje HR v innogy
Karel Kincl, Chief Operating Officer innogy Zákaznické služby | Front-office B2C segment očima jednatele
Q&A, diskuse
Kamila Hofhansová, HRBP a Anna Hoffmeister,Teamleader vzdělávání | Radosti a úskalí péče o rychlý byznys call center a pobočkové sítě v innogy ; HR Projekty pro front-office útvary
David Adámek, Oddělení trenérů innogy Zákaznické služby | Fungování vzdělávacího centra „Akademie“ v innogy ;Systém adaptace nováčka a vzdělávání pro front-office pozice
Q&A, diskuse
Networking a občerstvení
Pro kompletní informace a registraci navštivte oficiální web HR Forum